Вагомою колективною формою розвитку педагогічного теоретичного мислення в школі є педагогічна рада.
Педагогічна рада відіграє провідну роль у колективному управлінні навчально-виховним процесом у школі. Вона є ефективним засобом управління та мобілізує зусилля педагогічного колективу на виконання освітньої місії школи, підвищення якості навчального процесу й професіоналізму вчителів, розвиток їх індивідуальності.
Особливістю педагогічних рад школи є: наукова обґрунтованість, конкретність, єдність вимог і особистісна орієнтація.
Педагогічний колектив школи намагається відійти від традиційних форм проведення педагогічних рад. Для розгляду й реалізації тем педрад, підвищення зацікавленості педагогів у підготовці й проведені педрад використовувалися різноманітні новітні методики.
Використання різноманітних форм і методів проведення педагогічних рад позитивно впливає на педагогічний колектив і забезпечує високу активність учителів, учнів і батьків.
На засіданнях педагогічних рад розв’язуються актуальні науково-методичні й навчально-виховні проблеми, визначаються пріоритетні напрямки, завдання, форми роботи педагогічного колективу, приймаються конкретні рішення з основних питань діяльності навчального закладу, зокрема в науково-методичному аспекті.
Тематика засідань педагогічних рад
2024-2025 навчальний рік
Серпень
- Про вибори секретаря педагогічної ради.
- Про аналіз діяльності закладу освіти щодо реалізації освітянських завдань у 2023-2024 навчальному році та визначення основних аспектів розвитку системи освіти у 2024-2025 навчальному році.
- Про схвалення/затвердження:
- Освітніх програм закладу освіти.
- Плану роботи закладу освіти на 2024-2025 навчальний рік.
- Правил внутрішнього розпорядку.
- Структури та режиму роботи закладу освіти на 2024-2025 навчальний рік.
- Навчальних програм для учнів 7х класів та окремих навчальних програм для 6х класів.
- Індивідуальних навчальних планів для учнів закладу освіти, які переведені на індивідуальну форму здобуття освіти.
- Про організацію освітнього процесу у 2024-2025 навчальному році в умовах правового режиму воєнного стану та схвалення Моделі організації освітнього процесу закладу освіти на 2024-2025 навчальний рік.
- Про організацію інклюзивного навчання у 2024-2025 навчальному році. Схвалення Положення про Команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами.
- Про особливості оцінювання учнів у 2024-2025 навчальному році.
- Про поділ класів на групи для вивчення окремих предметів
- Про підсумки роботи педагогічних працівників закладу освіти над ІІІ етапом науково-методичної проблеми «Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу», визначення основних напрямків роботи по виконанню ІV етапу науково-методичної теми та дотримання питання академічної доброчесності.
- Про визнання результатів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу освіти.
- Про організацію харчування учнів закладу освіти. Схвалення Положення про комісію з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини.
- Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі освіти в новому навчальному році.
- Про антибулінгову політику закладу та розбудову безпечного і здорового освітнього середовища в новій українській школі на 2024-2025 навчальний рік.
Жовтень
- Розвиток творчих здібностей та загальних навичок школярів у процесі вивчення предметів художньо-естетичного циклу шляхом компетентнісного підходу до навчання, створення умов для соціалізації здобувачів освіти.
- Правове виховання здобувачів освіти в сучасному закладі освіти. Особливості роботи класного керівника та соціально-психологічної служби закладу освіти з учнями схильними до девіантної поведінки.
Січень
- Сучасні підходи до організації та планування виховної роботи навчального закладу. Виховні проблеми сьогодення.
- Провідна тенденція виховання учнівської молоді – формування системи ціннісного ставлення особистості до себе та соціального довкілля.
- Проблема творчості вчителів та здобувачів освіти в умовах соціалізації особистості на уроках інформатики.
Березень
- Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів з природничих наук.
- Про неперервність і наступність між початковою та основною ланками освіти як передумова забезпечення якості знань з предметів природничого циклу. Наступність і перспективність навчання.
- Підготовка до ДПА, ЗНО.
- Атестаційний процес як цілісна система оцінювання професійної компетентності вчителя.
2023-2024 навчальний рік
Серпень
- Про вибори секретаря педагогічної ради.
- Про аналіз діяльності закладу освіти щодо реалізації освітянських завдань у 2022-2023 навчальному році та визначення основних аспектів розвитку системи освіти у 2023-2024 навчальному році.
- Про схвалення/затвердження:
- Освітніх програм закладу освіти.
- Плану роботи закладу освіти на 2023-2024 навчальний рік.
- Правил внутрішнього розпорядку.
- Структури та режиму роботи закладу освіти на 2023-2024 навчальний рік.
- Навчальних програм для учнів 6х класів.
- Індивідуальних навчальних планів для учнів закладу освіти, які переведені на індивідуальну форму здобуття освіти.
- Положення про предметні тижні.
- Програми проведення внутрішнього моніторингу навчальних досягнень учнів.
- Алгоритму реалізації системи внутрішнього забезпечення якості освіти.
- Положення про раду з питань профілактики правопорушень.
- Про організацію освітнього процесу у 2023-2024 навчальному році в умовах правового режиму воєнного стану та схвалення Моделі організації освітнього процесу закладу освіти на 2023-2024 навчальний рік.
- Про особливості оцінювання учнів у 2023-2024 навчальному році.
- Про поділ класів на групи для вивчення окремих предметів
- Про підсумки роботи педагогічних працівників закладу освіти над ІІ етапом науково-методичної проблеми «Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу», визначення основних напрямків роботи по виконанню ІІІ етапу науково-методичної теми та дотримання питання академічної доброчесності.
- Про визнання результатів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу освіти.
- Про організацію харчування учнів закладу освіти.
- Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі освіти в новому навчальному році.
- Про антибулінгову політику закладу та розбудову безпечного і здорового освітнього середовища в новій українській школі на 2023-2024 навчальний рік.
Жовтень
- Індивідуальна форма навчання у закладі освіти як спосіб організації навчальної діяльності, що здійснюється для забезпечення права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти.
- Роль факультативних занять і курсів за вибором у формуванні інтересу до знань та здійсненні професійної орієнтації учнів.
Січень
- Вивчення особливостей викладання предметів фізико-математичного циклу та інформатики, Критеріїв оцінювання підсумкового та тематичного контролю навчальних досягнень учнів. Результативність діагностичних та контрольних робіт. Модернізація освітнього процесу шляхом використання електронних освітніх ресурсів нового покоління.
- Реалізація діяльнісного підходу до вивчення предметів математичного циклу через використання дистанційних технологій навчання. Проблема творчості вчителів та здобувачів освіти в умовах соціалізації особистості на уроках інформатики.
Березень
- Використання інтерактивних форм і методів навчання англійської мови для формування іншомовної компетентності. Соціалізація здобувачів освіти в процесі вивчення іноземної мови.
- Сучасні методи і форми виховної роботи освітнього закладу – потреба сучасного суспільства.
- Підготовка до ДПА, ЗНО.
- Атестаційний процес як цілісна система оцінювання професійної компетентності вчителя.
2022-2023 навчальний рік
Серпень
- Про вибори секретаря педагогічної ради.
- Про аналіз діяльності закладу освіти щодо реалізації освітянських завдань у 2021-2022 навчальному році та визначення основних аспектів розвитку системи освіти у 2022-2023 навчальному році.
- Про виконання Стратегії розвитку закладу освіти на 2021-2026 роки та внесення змін до неї.
- Про схвалення:
- Освітніх програм закладу освіти;
- Плану роботи закладу освіти на 2022-2023 навчальний рік;
- Правил внутрішнього розпорядку;
- Структури та режиму роботи закладу освіти на 2022-2023 навчальний рік;
- Про схвалення Моделі роботи закладу освіти відповідно до рамкової програми на 2022-2023 навчальний рік та Тимчасового порядку організації роботи на період адаптивного карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19) на 2022-2023 навчальний рік.
- Про особливості оцінювання учнів у 2022-2023 навчальному році.
- Про поділ класів на групи для вивчення окремих предметів.
- Про підсумки роботи закладу освіти над І етапом науково-методичної проблеми «Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу» та діяльність педагогічного колективу щодо творчої реалізації завдань науково-методичної проблеми закладу освіти і дотримання питання академічної доброчесності.
- Про зарахування результатів курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладу освіти.
- Про організацію харчування учнів закладу освіти.
- Про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі освіти в новому навчальному році.
- Про антибулінгову політику закладу та розбудову безпечного і здорового освітнього середовища в новій українській школі на 2022-2023 навчальний рік.
- Про використання технологій дистанційного навчання.
Жовтень
- Теорія і практика формування конкурентно-спроможної особистості учнів. Вплив нових педагогічних технологій на процес соціалізації особистості.
- Непередбачувані ситуації в педагогічній взаємодії. Педагогічні і психологічні аспекти соціалізації. Конфлікти і способи їх вирішення.
- Уміння учитись – базова компетенція навчальної діяльності учнів, стан сформованості освітньої компетенції у здобувачів освіти в умовах НУШ.
- Роль шкільної бібліотеки щодо формування пізнавальних інтересів, читацької активності учнів.
Січень
- Вивчення стану викладання предметів української філології. Розвиток творчої особистості вчителя та учня на уроках української мови, літератури та зарубіжної літератури як основа формування мовно- літературних компетентностей школярів.
- Формування соціокультурної компетентності учнів.
Березень
- Стан викладання фізичної культури, формування здоров’язбережувальної компетенції в учнів. Культура здоров’я як чинник формування здоров’язбережувального середовища. Розвиток компетентного ставлення до свого здоров’я учасників освітнього процесу методами спортивних ігор.
- Вплив успіху вчителя на розвиток життєвої компетенції здобувачів освіти.
- Підготовка до ДПА, ЗНО.
- Атестаційний процес як цілісна система оцінювання професійної компетентності вчителя.
2021-2022 навчальний рік
Серпень
- Аналіз діяльності педагогічного колективу школи за 2020 – 2021 навчальний рік відповідно до вимог Закону України «Про повну загальну середню освіту та завдання на новий 2021 – 2022 навчальний рік з метою визначення шляхів розвитку школи в сучасних умовах.
- Затвердження плану роботи школи на новий 2021 – 2022 навчальний рік , визначення нової теми для науково – методичної роботи школи «Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу» на 2021 – 2026 роки.
- Затвердження робочого навчального плану.
- Аналіз роботи над науково- методичною проблемою «Формування і розвиток особистості учнів на основі оновлення змісту освіти та виховання , впровадженння інноваційних технологій , гуманізації , індивідуалізації , впровадження ідей психолого – педагогічної науки»
Жовтень
- “Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства”.
- Школа – територія соціалізації та захисту прав дитини.
- Впровадження Державного стандарту базової та повної середньої освіти в навчальний процес. Побудова освітнього простору з позиції компетентнісного підходу , в основу якого покладено ключові компетентності здобувачів освіти.
Січень
- Стан викладання німецької мови та інформативно – комунікативні форми навчання іноземної мови.
- Вплив нових педагогічних технологій на процес соціалізації особистості.
Березень
- Вивчення стану викладання предметів української філології .Розвиток творчої особистості вчителя та учня на уроках української мови літератури та зарубіжної літератури як основа формування мовно- літературних компетентностей школярів.
- Формування соціокультурної компетентності учнів.
- Підготовка до ДПА, ЗНО.
- Атестаційний процес як цілісна система оцінювання професійної компетентності вчителя.
2020-2021 навчальний рік
Серпень
- Аналіз діяльності педагогічного колективу школи за 2019-2020 навчальний рік відповідно до вимог Закону України «Про освіту» та завдання на новий 2020-2021 навчальний рік з метою визначення шляхів розвитку школи в сучасних умовах.
- Затвердження плану роботи школи на новий 2020-2021 навчальний рік.
- Затвердження робочого навчального плану.
- Робота над науково-методичною проблемою «Формування і розвиток особистості учнів на основі оновлення змісту освіти та виховання впровадження інноваційних технологій, гуманізації, індивідуалізації та ідей психолого-педагогічної науки»
Жовтень
- Реалізація основних завдань трудового навчання як навчальної дисципліни в 1-11 класах шляхом практичної діяльності на уроках трудового навчання.
- Самоосвіта вчителя – важливе завдання навчально-виховного процесу. Засоби ІКТ – умови вдосконалення професійної майстерності педагога.
Січень
- Діяльність педагогічного колективу щодо практичного втілення інноваційних ідей, проведення психологічних, педагогічних та моніторингових досліджень, їх результативність.
- Про стан викладання суспільних наук, формування в учнів критичного мислення, навичок оцінювання історичних подій, формування громадянської позиції та правової культури.
Березень
- Ціннісні орієнтації педагогічного супроводу обдарованих учнів в освітньому середовищі. Творчий внесок педагогів у результативне вирішення даного питання.
- Результати апробації методів використання можливостей медіа теки та мережі Інтернет у навчальній діяльності, пошуку інформації.
- Атестаційний процес як цілісна система оцінювання професійної компетентності вчителя.
- Підготовка до ДПА, ЗНО.
2019-2020 навчальний рік
Серпень
- Аналіз діяльності педагогічного колективу школи за 2018-2019 навчальний рік відповідно до вимог Закону України «Про освіту» та завдання на новий 2019-2020 навчальний рік з метою визначення шляхів розвитку школи в сучасних умовах.
- Затвердження плану роботи школи на новий 2019-2020 навчальний рік.
- Затвердження робочого навчального плану.
- Робота над науково-методичною проблемою «Формування і розвиток особистості учнів на основі оновлення змісту освіти та виховання впровадження інноваційних технологій, гуманізації, індивідуалізації та ідей психолого-педагогічної науки»
Жовтень
- Про самореалізацію творчого потенціалу особистості на уроках предметів художньо-естетичного циклу та в позакласній діяльності
Січень
- Проектно-рольовий підхід у позакласній, виховній роботі
- Розвиток здібностей учнів шляхом залучення їх до участі в конкурсах, клубах, роботі гуртків.
Березень
- Про стан викладання освітньої галузі «Природознавство».
- Про наступність між початковою та основною ланками освіти з природознавчої підготовки школярів, про формування в учнів комплексного, просторового та соціально-орієнтованого уявлень про землю.
- Підготовка до ДПА, ЗНО
- Атестаційний процес як цілісна система оцінювання професійної компетентності вчителя.
2018-2019 навчальний рік
Серпень
- Аналіз діяльності педагогічного колективу школи за 2017-2018 навчальний рік відповідно до вимог Закону України “Про освіту” та завдання на новий 2018-2019 навчальний рік з метою визначення шляхів розвитку школи в сучасних умовах.
- Затвердження плану роботи школи на новий 2018-2019 навчальний рік.
- Затвердження робочого навчального плану.
- Робота над науково-методичною проблемою “Формування і розвиток особистості учнів на основі оновлення змісту освіти та виховання впровадження інноваційних технологій, гуманізації, індивідуалізації та ідей психолого-педагогічної науки”
Жовтень
- Про дотримання нормативних і законодавчих актів щодо організації індивідуальної форми навчання.
- Роль факультативних занять, курсів за вибором у формуванні інтересу до знань та здійснення професійної орієнтації учнів.
Січень
- Про опанування учнями системи математичних знань як основи формування відповідних компетенцій реалізації творчого потенціалу учнів шляхом індивідуального особистого підходу при вивченні фізико-математичних наук. Формування єдиних вимог, критеріїв оцінювання контрольних робіт, усних відповідей з математики та їх об’єктивність.
- Комп’ютерні технології як засіб розвитку творчої особистості учнів.
Березень
- Про соціокультурну та діяльнісну лінії державного стандарту на уроках англійської мови та роль учителя у підвищенні якості сучасного уроку англійської мови засобами нових освітніх технологій.
- Інноваційні форми навчально-виховної роботи в школі. Вибір форм і методів навчання, а також взаємодії до оптимального навантаження та працездатності учня.
- підготовка до ДПА, ЗНО.
- Атестаційний процес як цілісна система оцінювання професійної компетентності вчителя.