Перспективний план підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2024 рік
Реалізація основних напрямів підвищення кваліфікації у навчальних програмах
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 | |
Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій) | 73 | 51 | 57 | 63 | ||
Формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь | 35 | 49 | 44 | 42 | ||
Мовленнєва компетентність педагогічних працівників | 39 | 34 | 25 | 27 | ||
Психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки | 27 | 32 | 30 | 28 | ||
Створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання | 25 | 16 | 33 | 40 | ||
Використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі | 64 | 45 | 50 | 60 | ||
Навчально-методична координація освітньої діяльності педагогів | 27 | 43 | 49 | 53 | ||
Вдосконалення знань, вмінь та практичних навичок у частині надання псхологічної підтримки учасниками освітнього процесу | 69 |