На помилках учаться. Помилки навіть потрібні для навчального процесу. Діти не мають боятися припуститися помилки.
Давайте дітям можливість максимально виявити ініціативу. Учіть учнів самостійно думати й працювати.
Творче ставлення до роботи й навчання – запорука ефективного уроку.
Не у всіх дітей вистачає терпіння та наполегливості поступово переходити від простого до складного.
Якщо ваш голос виказує ваше роздратування, розчарування та зневіру, діти запам’ятають саме ці емоції, а не мудрість, яку ви намагалися до них донести.
Кожен учень по-своєму сприймає матеріал. Зважте на це.
Найкращий той діалог, у процесі якого діти відгукуються не на слова, а на думки.
Добрій пам’яті передує пильна увага.
Чогось навчитися можна лише практикою.
Повторювати вивчений матеріал потрібно з інтервалами. Так економічніше та ефективніше.
Створюйте проблемні ситуації на уроках. Там, де немає вибору, нема мислення.
Якщо дитина дивується – вона починає мислити. Нові ідеї – продукт творчої уяви.
Зацікавленість – найсильніша мотивація для навчання.
Учіть дітей робити записи.
Є два основні мотиви, які формують поведінку людини: можливість отримати винагороду й уникнути покарання. Застосуйте ці мотиви на уроках.
Якщо вчитель стоїть, він більше привертає до себе увагу дітей.
Плануйте дискусіїі, диспути на уроці. Це посилює увагу дітей.
Учитель не повинен говорити без упину. Діти не встигатимуть за його думками.
Про те, наскільки цікавим є зміст уроку, робіть висновок не зі свого погляду, а з погляду учнів. Особливо ретельно готуйте початок уроку. Часто саме від нього залежить успіх усього заняття.